پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4910
-
الف
+

سریال «پریدخت» از آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود

سریال تلویزیونی «پریدخت» به کارگردانی سامان مقدم، از فردا، جمعه هفتم آبان‌ماه هر شب از شبکه‌ آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

سریال تلویزیونی «پریدخت» به کارگردانی سامان مقدم، از فردا، جمعه هفتم آبان‌ماه هر شب از شبکه‌ آی‌فیلم فارسی پخش خواهد شد.

سریال تلویزیونی «پریدخت» روایت "پریدخت" دختر یکی از معتمدین بازار است که چند روزی از "نصرت" پسر پهلوان ده، که به خاطر اجرا نکردن فرمان تیر از حادثه گوهرشاد فراری و زخمی شده است، پرستاری می‌کند. نصرت و پریدخت عاشق هم می‌شوند و با هم ازدواج می‌کنند. "نادر" دوست قدیمی نصرت و پسر خان به او کمک می‌کند تا  از این مخمصه رها شود اما در این بین عاشق پریدخت می‌شود.

این سریال محصول سال 1386 است و سامان مقدم کاردانی آن را بر عهده داشته. در این سریال، بازیگران نام‌آشنایی چون داریوش ارجمند، لیلا حاتمی، علی مصفا، کامبیز دیرباز، شاهرخ استخری و محمد حاج‌حسینی به نقش‌آفرینی می‌دازند. رامین عباسی‌زاده نیز تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی بوده است.

مقدم علاوه بر کارگردانی فیلم‌های «سیاوش» (۱۳۷۷)، «پارتی» (۱۳۷۹) و «صد سال به این سال‌ها» (۱۳۸۹) نویسندگی آن‌ها را نیز به عهده داشته‌ است و فیلم‌های دیگری نظیر «کافه ستاره» (۱۳۸۳) و «مکس» (۱۳۸۳)، «باگت» (۱۳۸۶)، «یک عاشقانه ساده» (۱۳۹۱)، «نهنگ عنبر» (۱۳۹۲) و... را در کارنامهی هنری خویش دارد. او به غیر از سریال «پریدخت»، کارگردانی مجموعه «شمس‌العماره» (1388) را نیز بر عهده داشته است.

 سریال «پریدخت» از فردا، جمعه هفتم آبان‌ماه، هرشب ساعت 22:00 از آی‌فیلم فارسی پخش، و در ساعت‌های 6:00 و 14:00 روز بعد تکرار خواهد شد.

ب س / ح ی

نظر شما
ارسال نظر